Lokasi terkini Urut Saraf lelaki

Lokasi terkini Urut Saraf lelaki
Urut tradisional lelaki, Block F4 Taman melati kawasan 8 Kuala Lumpur

Whatsapp 0122948937 Outcall dan incall 9 pagi-12 malam

Whatsapp 0122948937 Outcall dan incall 9 pagi-12 malam
Urut tradisional lelaki incall di hotel Taman Melawati, Taman sri keramat kl dan outcall sekitar kuala lumpur outcall kerumah dan hotel

CERITA TERKINI KLIK DI HALAMAN UTAMA

"ASSALAMUALAIKUM SELAMAT DATANG KE LAMAN URUT TRADISI "

Urut tradisional lelaki Taman Melawati Outcall dan Incall

Urut tradisional lelaki Taman Melawati Outcall dan Incall
urut tradisional melayu 0122948937 KL outcall dan incall

Wednesday, February 20, 2008

Urut Tradisional / Traditional massage for male, urut tradisional lelaki, jariemas urut,, salah urat, sakit pinggang, sakit badan, sakit belakang

"Sila salin peta dan panduan yang diberikan sebelum datang, jika tidak anda dijamin sesat jalan."


Bertempat di rumah saya. Bukan spa, bukan pusat urut. Soalan yang mengada2, lucah, mengarut, yang sudah saya jelaskan dalam blog ini dan yang tidak ada kena mengena dengan urut tidak akan dilayan. Tidak ada main-main, tidak ada out call. Harap maklum dan harap faham dan baca betul2 sebelum menghubungi saya. Terimakasih.
ARIE, HP ~ 0122948937, TEMUJANJI SAJA YA.

temujanji sejam atau dua jam atau lebih untuk kemudahan anda, jika terlewat sila beritahu saya segera ( Jika tidak Ini mungkin menyusahkan anda sendiri nanti sebab saya akan melayan pesakit yang lain dan anda terpaksa menunggu lama Cool). Begitu juga Kalau terpaksa membatalkan temujanji harap beritahu saya segera, kalau tidak mungkin saya akan mengangap anda hanya main2  seperti yang pernah terjaCooldi, ada pula yang kata saya sombong, sebenarnya tidak, itu salah anda sendiriCool. ( Nombor anda disenaraihitamkan )Laughing. Dan saya tidak akan melayan sms kalau saya tidak kenal saudara, seandainya saya kenal sila kenalkan diri anda dan sms sekaligus apa2 yang ingin ditanya kerana saya sangat malas berbalas2 sms. Maaf... sebab saya sibuk.Cool
" UNTUK PAPARAN PENUH DAN TERBAIK SILA GUNAKAN APLIKASI MOZILLA FIREFOX"


"HARAP MAAF" ...Tidak melayan sebarang soalan lucah, mengarut yang tidak ada kena mengena dengan urut tradisional. TIDAK MELAYAN SMS. KECUALI PADA YANG PERNAH MENDAPATKAN RAWATAN SAHAJA. TERIMA KASIHCool ".MAAF."

BERPENGALAMAN lebih 15 TAHUN dalam URUT TRADISIONAL lelaki



"PERHATIAN"- SEGALA MAKLUMAT DALAM HALAMAN INI SENTIASA DIKEMASKINI, PERKHIDMATAN YANG DITAWARKAN ADALAH SEPERTI YANG TERTERA DALAM BLOG INI.

DAN TIDAK ADA LAIN2 PERKHIDMATAN SELAIN YANG TERTERA DALAM BLOG INICool.

JUGA TIDAK ADA KENA MENGENA DENGAN MANA2 TEMPAT URUT YANG MENGUNAKAN NAMA YANG SAMA SEPERTI " JARI EMAS ", SILA DAPAT KAN INFO YANG TEPAT. HARAP MAKLUM. TERIMA KASIH
Laughing.

SELAMAT DATANG KE Jariemas, Jari Emas urut tradisional/ Welcome TO JARIEMAS MASSAGE, JARI EMAS MASSAGE.

MULA SEJAK 1999... ( SINCE 1999 ) T.KASIH

"HARAP MAAF" ... TIDAK MELAYAN SEBARANG SOALAN / PERMINTAAN YANG BERBAUR LUCAH /yang tak ada kena mengena dengan urut MENGARUT DAN SEBAGAINYA. TIDAK MELAYAN SMS. KECUALI PADA YANG PERNAH MENDAPATKAN RAWATAN SAHAJA. TERIMA KASIHLaughing ".

RAWATAN YANG DISEDIAKAN IALAH...
SEPERTI DIBAWAH
1. urut untuk orang sihat, termasuk lemah tenaga batin, hanya lemah ye, bukan nak besar nak kecik dan sebagainya.
2. urut untuk orang sakit( sesiapa yg mempunyai masaalah seperti dibawah)
3. urut lemah tenaga batin
4. sakit badan
5. sakit sendi
6. reflexology
7. relaxtion
8. salah urat, sakit urat saraf, Urat urat saraf termasuk sakit bahu, tengkuk, pinggang dan apa2 yang berkaitan dengan nya.
9. Sakit pinggang ( sakit lama atau baru, sangat sakit dan kurang selesa>SANGAT TAK SELESA<)
10. Sakit urat belikat

( Untuk sakit2 diatas akan diurut oleh saya sendiri jadi jangan lah tanya lagi siapa yang urut ya... maaf Cool)T. KASIH

HARGA URUT...

RM 70........ SeJaM...

RM 100 ........1 1/2 JAM

RM 140........ 2 JAM

Sakit-sakit yang kebiasaannya bagi lelaki dan perempuan apabila umur menjangkau usia 20 tahun keatas seperti sakit pinggang, sakit belakang badan, sakit urat belikat, sakit urat saraf terutama yg agak berumur sedikit, sakit urat sayap yaitu yang terletak diantara bahu dan ketiak.Samaada kiri atau kanan

Sakit sebelah badan, terutama sebelah kiri dan kadang2 bahagian badan yg kanan, sakit dibahagian dada, sakit tengkok, sakit siku, kebas-kebas dimana2 anggota badan, sakit kepala, hilang mood, badan lemah, mudah letih dan mengantuk, badan berat, susah tidur, sakit sendi, salah urat dan sebagainya, terseliuh jika dibiarkan lama kelamaan boleh menjadi gout.BAIK URUT CEPAT

UNTUK SEMUA BANGSA ( ALL RACE ARE WELCOME Laughing).T.KASIH


" SILA BUAT TEMUJANJI SEBELUM DATANG "

Kesan selepas mengurut ''SANGAT'' ketara, badan rasa lebih ringan, kesakitan lega, dan terasa perjalanan darah semakin lancar. Bagi yang belum pernah mengurut, mungkin akan terasa agak sakit kerana badan tidak biasa diurut kerana banyak angin, perjalanan darah tidak lancar dan sebagainya. Bagaimanapun untuk permulaan bagi yang tak biasa berurut digalakkan membuat urutan yang tidak terlalu keras (sederhana).Sebab tu selalunya kalau berurut disuruh ulang tiga kali. Kali ketiga takkan sakit lagi. ( hanya untuk yang tak pernah berurut)


Lokasi ...
No 7 Lot 5145 Jalan kolam air empangan klang gate, tmn melawati, kl
No. 21c tkt 3, jalan pahang,
belakang hospital tawakal, atas ad pet shop,
kuala lumpur

urut tradisional sejak 1999... (SINCE 1999)

No hp. 012~2948937- ARIE (HANYA TEMUJANJI SAJA sejam atau lebih sebelum datang, Jangan sms, sebab saya sangat malas berbalas2 sms. Maaf... sebab saya sibukCool.)

10 pagi - 11 malam, temujanji saja ya


Bacaan peta diatas / bawah adalah seperti berikut, masuk taman melawati jalan terus sampai jumpa roundbout ( bulatan hillside ) jalan terus ( ambil pukul 12 ikut jam ), jalan lagi sampai jumpa bustop kedua sebelah kiri selepas masjid. Kemudian masuk simpang kanan depan bustop, yaitu jalan melawati, jalan lagi dan ambil lorong kedua sebelah kiri,( tak ada nama jalan ), jln depan sikit ambil simpang kiri dan jalan terus sampai jumpa simpang atas bukit, masuk kanan, ikut jalan tu dan anda akan sampai kerumah ni yang mula2 sekali sebelah kiri, no 7 jln empangan klang gate, ( pagar hijau rumah atas bukit ). Sila rujuk panduan ni dengan betul Sila print atau salin peta dan panduan ni untuk lebih memudahkan saudara nanti...  T kasih. Salam sejahteraLaughing
Telah pindah pada 25hb 1 09 ke alamat No 7 Lot 5145 Jalan kolam air, berhampiran empangan klang gate. Dan akan beroperasi semula pada 29hb. Sila rujuk peta diatas.
PENGANGKUTAN AWAM, HANYA BAS RAPID KL NO U20 DAN U23 LAST STESYEN TAMAN MELAWATI,
LRT DAN MONOREL DI STESYEN TITIWANGSA, SEBELAH FLET PEKELILING. BAS, SEMUA BAS YANG MELALUI JALAN PAHANG ATAU YANG MENGHALA KE GOMBAK ATAU DARI GOMBAK, ATAU YANG MENGHALA KESETAPAK DAN WANGSA MAJU, ATAU DARI ARAH KEDUA-DUANYA MENGHALA KEJALAN PAHANG. BERHENTI DI HOSPITAL TAWAKAL.

"HARAP MAAF" ... TIDAK MELAYAN SEBARANG SOALAN / PERMINTAAN YANG BERBAUR LUCAH DAN SEBAGAINYA YANG TAK ADA KENA MENGENA DENGAN URUT TRADISIONAL. TIDAK DAPAT MELAYAN SMS. KECUALI PADA YANG PERNAH MENDAPATKAN RAWATAN SAHAJA. TERIMA KASIH ".
.......................................................................................................................................................................


Ini bulatan hillside yang anda akan jumpa...

Selepas anda masuk lorong kiri yg kedua dijalan melawati anda akan jumpa jalan ni naik kebukit.
( Background tu bukit taboh tempat orang hiking, rumah ni
memang dekat tempat orang jungle tracking ) ... sila rujuk peta ye... t kasihLaughing.

Ini No 7 jln empangan klang gate

Gambar yang dipaparkan hanya untuk memudahkan anda mengingati / mengecam jalan kesini. Urut tradisional.
PERHATIAN
: JIKA anda alah/allergic pada kucing atau takut/tak suka pada kucing. Dirumah ni banyak kucing. Kebelakangan ini kawasan rumah ini seakan jadi tempat pembuangan kucing ( jangan pula anda bawa kucing dan buang disini pula nanti ya), jadi kebanyakannya ialah kucing2 terbiar yang saya jaga. Kalau anda alah pada kucing, tempat ini tidak sesuai untuk anda. Kerana Pernah terjadi seorang isteri pada seorang pesakit saya yang datang menemani suaminya kesini menjerit2 ketakutan sebab terlalu takut dengan kucing. ( Itu perempuan, apa hal pula kalau lelaki yang terjerit2, pernah terjadi juga ). Harap maklum. t kasih.

"SOALAN ANDA DAN JAWAPAN "

.......................................................................................

SOALAN - PERLU KE TEMUJANJI?

JAWAB - YA, SAUDARA WAJIB TEMUJANJI SEBELUM DATANG. SAYA HANYA AMBIL TEMUJANJI UNTUK KESELESAAN ANDA JUGA SEMUA. TERIMA KASIH.

SOALAN - PERLU KE BAWA APA2 MACAM KAIN SARUNG DAN SEBAGAINYA?

JAWAB - TAK PERLU, SEMUA ADA DISEDIAKAN DISINI. TAPI KALAU NAK BAWA SENDIRI PUN TAK APA, Lagi elok, TERIMA KASIH.

SOALAN - PENGANGKUTAN AWAM TERDEKAT?

JAWAB - hANYA bus rapidkl u20 dan u23 ke last stesyen tmn melawatiLRT ATAU MONOREL STESYEN TITIWANGSA. JALAN KAKI LIMA MINIT ATAU LEBIH IKUT KELAJUAN KAKI ANDA MELANGKAH. BAS SEMUA BAS YANG LALU MENUJU KESETAPAK, GOMBAK ATAU WANGSA MAJU DAN TAMAN MELAWATI. ATAU DARI ARAH ITU. TURUN DEPAN HOSPITAL TAWAKAL. KALAU NAIK TEKSI CAKAP JE NAK TURUN DEKAT HOSPITAL TAWAKAL. TERIMA KASIH.



SOALAN - ADA BUAT OUT CALL?

JAWAB - SAYA TAK BUAT OUT CALL. TAPI JIKA MAHU SILA CALL ANAK BUAH SAYA. TERIMA KASIH.



SOALAN - SAYA PERNAH URUT, TAPI ISTERI SAYA YANG URUT. TAPI BELUM CUBA URUT BETUL2. KALAU MASA URUT BATIN KALAU ZAKAR SAYA TEGANG, APAKAH ITU NORMAL?

JAWAB TAK ADA MASAALAH. ITU NORMAL. TERUTAMA BAGI YANG TERLALU SENTITIF. TERIMA KASIHLaughing.

SOALAN - SAYA DAH URUT DENGAN SAUDARA HARI TU. RASA BADAN MAKIN OK SIKIT. BERAPA KERAP SAYA PERLU DATANG URUT LAGI?

JAWAP - TERPULANG PADA SAUDARA. LEBIH BAIK SEBULAN SEKALI. UNTUK MAINTAIN. TERIMA KASIH..

SOALAN - ASSALAMUALAIKUM SAUDARA , BERAPA KALI URUT YANG SESUAI UNTUK MASAALAH Lemah TENAGA BATIN?

JAWAP - MUALAIKUMSALAM, URUT SEKALI PUN TAK APA, TENGOK KEADAAN, SESETENGAH ORANG KENA BERULANG2 KALI. TAPI KALAU SEKALI DAH OK, NANTI MAINTAIN SEBULAN SEKALI. T KASIH

SOALAN - MACAMMANA NAK BUAT TEMUJANJI?

JAWAP - SEBELUM DATANG CALL SAYA DULU, TENTUKAN MASA BILA NAK DATANG, UNTUK KESELESAAN ANDA JUGA T.KASIH.

SOALAN - SIAPA YANG URUT?
JAWAP- SAYA LAH, T KASIH ( Ini soalan yang letih saya nak jawab, jangan tanya lagi ya... maaf Cool)
SOALAN - TOLONG BAGI ALAMAT PENUH BOLEH?
JAWAP - DALAM BLOG NI SEMUA MAKLUMAT DARI PETA ALAMAT DAN LAIN2 DAH ADA, BACA LAH YA... MAAFCool.
SOALAN - SAYA DAH PERNAH DATANG, AWAK AGAK SERIUS DAN TAK PERAMAH/NOT FRIENDLY.
JAWAB - ITU BERGANTUNG PADA NIAT ANDA, JIKA ANDA BERNIAT TIDAK ELOK, BUKAN UNTUK BETUL2 MENGURUT, TAPI MEMPUNYAI LAIN2 MAKSUD, DAN SAYA RASA TIDAK SELESA DENGAN KELAKUAN ANDA WAKTU ITU, ANDA AKAN DAPATI SAYA AGAK SERIUS. JIKA ANDA TAHU MENGHORMATI SAYA, TENTULAH SAYA LEBIH2 LAGI MENGHORMATI ANDA. DAN SAYA AKAN MELAYANI ANDA SETAKAT YANG MAMPU... MAAF, T KASIH ( Ini bukan soalan tapi komen tu ).
SOALAN - EN ARIE... KENAPA TAK ANGKAT PHONE, TAK BALAS SMS SAYA, MACAMMANA KAMU BUAT BISNES?, SAYA NAK URUT NI!!!
JAWAB - SEBELUM TALIPON KAMU DAH SMS BENDA2 MENGARUT YANG TAK ADA KENA MENGENA DENGAN URUT, ( jangan fikir semua orang sama seperti kamu ) JADI NOMBOR TALIPON KAMU SAYA DAH BLACK LIST... sebab kamu berniat tidak baik pada saya, dan saya tidak selesa. Anda sememangnya sangat tidak dialu2 kan, Harap maaf.
SOALAN - TEMPAT NI RUMAH ATAU KEDAI? PRIVACY?

JAWAB - NI RUMAH SAYA, Bukan kedai, BUKAN RUMAH KELUARGA, TAPI MEMANG HANYA TEMPAT SAYA MENGURUT DAN BEREHAT, (dah berkali2 saya menjawab soalan ni ..Cool.) DALAM KAWASAN DUSUN, HIJAU DAN TENANG / NYAMAN, SESUAI BAGI YANG SUKA SUASANA RIMBA DAN ALA2 KAMPUNG. ( Ada juga yang outstation dari jauh datang berurut dan bermalam sehari dua disini dan mengangap tempat ini sesuai untuk terapi minda/meditasi dan sebagainya mengikut kata mereka, walaupun tapi saya tak buat pakage tu ye.)

Tapi untuk tujuan itu saya hanya menerima yang dah biasa datang, dan tau asal usul nama, tempat tinggal dll. Pertamanya betulkan niat anda dulu, Asal baik saya layan setakat yang termampu. . Kawasan ni dekat bukit taboh tempat orang hiking dan bereakriasi, ada juga yang datang hujung minggu panjat bukit dan datang kesini untuk mandi air gunung dan terus berurut. Jadi Privacy atau tidak terpulang pada diri masing2 anda boleh tafsirkan sendiri...( Tapi jika niat anda tak betul dengan sendirinya anda akan merasa tidak selesa, takut, resah gelisah, dan sebagainya.Tanpa disuruh, dengan sendirinya anda akan keluar dari kawasan rumah ini.) ( dah byk kali terjadi, ini kawasan hutan, ada panjaga, harap jaga tingkah laku anda )...
SOALAN - BERAPA ORANG TUKANG URUT? BOLEH PILIH2 TAK? PAKAGE?

JAWAP - PERTAMANYA saya minta maaf kalau kasar sikit, ( hanya untuk yang tak faham bahasa ) sila baca betul2 apa yang saya tawarkan dalam laman ini, anda salah tempat, orang yang berfikiran macam anda sangat tidak dialu2kan. Sila ketempat lain!.

.


SOALAN - HYE...BOLEH BERKENALAN?

JAWAB- maaf, anda salah tempat!. Kalau Nak sangat sila ketempat lain ye

.................................................................................................................................................................
.................................................................................................................................................................

  1. ok t kasih
    Comment by jay March 14, 2008
  2. rasa lega n better sikit, i will come again, thanks :))
    Comment by bob March 25, 2008
  3. T kasih, dah lama cari sebenarnya, banyak tempat dah cuba, tapi tak elok2, sekarang dah rasa ok sikit, badan pun ringan, nanti saya datang lagi ~ Lan
    Comment by lan March 25, 2008
  4. Ingat tak abg Man?, sakit pinggang dah hilang. Cuma tang bahu ni ada rasa sengal sikit, nanti abang ulang lagi, kalau tak ada aral abang turun kl hujung bulan ni nanti, salam……..
    Comment by Abang Man April 1, 2008
  5. bang… sakit pinggang dah hilang, thanks! nanti nak datang lagi, salam…
    Comment by Myzie April 10, 2008


ALSO TRY THIS TAG ...
URUT TRADISIONAL, URUT TRADISIONAL KUALA LUMPUR, Badan lemah-lemah ,Badan letih lesu, Kebas tangan , kebas kaki , kebas anggota badan, sakit kepala, urut tradisi, urut untuk kesihatan, urut buang angin, badan banyak angin, Pakar urut tradisional, Urut lemah tenaga batin, Cepat kalah, Cepat pancut, Cepat keluar, Urut orang nak kahwin, Kawin, Berkahwin, Berkawin, Urut sebelum kawin, kahwin, Pakej urut, Pakej urut pengantin lelaki, Pakej urut bakal pengantin lelaki,Pakej urut sebelum kahwin, BERKAWIN, URUT TRADISIONAL KL, TRADITIONAL MASSAGE, URUT TRADISIONAL PAKAR, TUKANG URUT BERPENGALAMAN, URUTTRADISIONAL,TEMPAT URUT, BILIK URUT, TUKANG URUT, URUT LELAKI, URUT UNTUK LELAKI, URUT TRADISIONAL KUALA LUMPUR, MALAYSIA, URUTLELAKI, GAMBAR TUKANG URUT LELAKI, GAMBAR TUKANG URUT, URUT MELAYU, TUKANG URUT MELAYU, TUKANG URUT BERPENGALAMAN, TUKANG URUT PROFESIONAL, TUKANG URUT YANG PANDAI, URUT ZAKAR, URUT BATANG, URUT ANU, URUT LELAKI, URUT BATIN, TUKANG URUT BATIN, SAKIT PINGGANG, SAKIT TENGKOK, SAKIT URAT SARAF, SALAH BANTAL, SALAH TIDUR, KEBAS-KEBAS, SAKIT KEPALA, LETIH BADAN, BADAN CEPAT LETIH DAN KURANG SELESA, SAKIT URAT, SAKIT URAT BELIKAT, SAKIT LUTUT, SAKIT TAPAK KAKI, SAKIT TUMIT, JARI KEBAS-KEBAS, KAKI KEBAS-KEBAS, SAKIT KEPALA. MIGRAIN, KURSUS URUT, KELAS URUT, CARA-CARA MENGURUT, TANDA-TANDA LEMAH TENAGA BATIN, KESAN SELEPAS MENGURUT, urut tradisional ulu klang, urut tradisional taman melawati, urut tradisional pandan indah, urut tradisional shah alam, urut tradisional kuala lumpur, urut kl, urut tradisional kl, urut tradisional kl, URUT MELAYU, urut tradisional, PAKAR URUT TRADISIONAL LELAKI, PAKAR URUT, PAKAR URUT LELAKI, PAKAR URUT TRADISIONAL. urut tradisional, Tukang Urut Professional, Tukang Urut Lelaki Profesional, Pakar Urut Lelaki, Tukang Urut Tradisional Lelaki, Tukang Urut Tradisional Lelaki kl, Urut Tradisional kl, Pakar Urut tradisional, Pakar Urut Tradisional Lelaki,Perkhidmatan Urut lelaki, Urut Di Sentul, Tempat Urut di Sentul, Tempat Urut Di kl, Urut Buang Angin, Tukang Urut Lelaki kl, Tukang Urut Lelaki Melayu kl, Urut Tradisional, Urut Tradisional Di Kuala Lumpur, Urut Tradisi Melayu, Urut Melayu kl, Tukang Urut Melayu kl, Pakar Urut Lelaki, tempat urut terbaik, tempat urut popular, tukang urut terbaik, tukang urut popular, tukang urut yang pandai, tukang urut kampung, tukang urut kl, tempat-tempat urut terbaik, tempat urut terbaik kuala lumpur, tempat urut terbaik kl, urut di jalan ipoh, urut di jalan chow kit. urut lelaki, urut kl, urut zakar, sakit bahu, sakit tengkok, sakit belakang, sakit urat belakang, sakit urat, sakit pinggang, urut buang angin, urut kl, urut kuala lumpur, tempat urut, pusat urut, tempat-tempat urut, tempat2 urut, tempat urut lelaki, tempat urut yang best, tempat-tempat urut yang sedap, tempat urut popular, tukang urut yang pandai, tukang urut lelaki yang pandai, tukang rut lelaki yang mahir, tukang urut lelaki yang pakar, kursus urut, kelas urut, belajar urut, tukang-tukang urut yang popular, tukang-tukang urut yang mahir, tukang-tukang urut yang pakar, tukang urut yang pandai, tukang-tukang urut yang best, urut batin lelaki, urut batin kuala lumpur.urut di a/u4, urut di a/u5, urut di taman permata, urut di taman melawati, urut di ulu klang, urut di kajang, urut lelaki di a/u3, urut tradisional A/U4,urut A/U5, urut A/U3,urut A/U2, urut A/U 1, urut di keramat permai, urut di keramat,urut tradisional indonesia, urut tradisional malaysia, urut tradisional thai, urut tradisional india, jenis urut tradisional, pakar-pakar urut tradisional malaysia, pakar urut tradisional kuala lumpur, pakar urut kl, tukang-tukang urut lelaki kl, tukang-tukang urut lelaki kuala lumpur, tukang urut tulin, tukang urut asli, man massage, male massage, good massage in kl, kl massage man, professional male massage, professional man massage, good therapy, very good massage in kl, very good massage in kuala lumpur, manly massage, nice massage, massage man in kuala lumpur, lelaki tukang urut , urut di taman melawati, urut tradisional di taman melawati, urut tradisional di wangsa maju, urut wangsa maju, urut setapak, urut ampang, urut kajang, urut pandan indah, urut tradisional di pandan indah urut, lelaki kl.

HARI2 KOMISYEN KLICK SINI



http://urut2.blogspot.com
http://urutsehat.blogspot.com
http://urutlelaki.blogspot.com
http://pondokdusun.blogspot.com

denai dibukit taboh