Lokasi terkini Urut Saraf lelaki

Lokasi terkini Urut Saraf lelaki
Urut tradisional lelaki, Block F4 Taman melati kawasan 8 Kuala Lumpur

Whatsapp 0122948937 Outcall dan incall 9 pagi-12 malam

Whatsapp 0122948937 Outcall dan incall 9 pagi-12 malam
Urut tradisional lelaki incall di hotel Taman Melawati, Taman sri keramat kl dan outcall sekitar kuala lumpur outcall kerumah dan hotel

CERITA TERKINI KLIK DI HALAMAN UTAMA

"ASSALAMUALAIKUM SELAMAT DATANG KE LAMAN URUT TRADISI "

Urut tradisional lelaki Taman Melawati Outcall dan Incall

Urut tradisional lelaki Taman Melawati Outcall dan Incall
urut tradisional melayu 0122948937 KL outcall dan incall

Wednesday, July 18, 2007

Urut Tradisional Melayu, Sakit otot, Sengal-sengal Badan, Kebas Tangan,Kebas Kaki, Salah Urat, Urut Batin, Lemah Syahwat,Tukang Urut Lelaki, Urut

"Sila salin peta dan panduan yang diberikan sebelum datang, jika tidak anda dijamin sesat jalan."

Urut tradisional ini adalah untuk mengekalkan kesihatan bagi yang sihat, dan membetul urat atau melegakan kesakitan bagi yang sakit. Ikut rekod, majoriti yang datang mengalami masaalah sakit bahagian belakang badan terutama urat belikat, pinggang, tegang bahagian bahu dan tengkuk/leher. Kecederaan lama terutama yang aktif aktiviti lasak. Masaalah lelaki dan lain2.

Rawatan seperti berikut

Orang sihat atau sakit

RM 70 sejam
RM 100 1 1/2 jam
RM 140 2 Jam

Masaalah lemah syahwat

RM 70
RM 140.00 Badan dan lemah syahwat

Call 0122948937 ~ Abg Aries 10pagi ~7petang. Malam tak ada. Temujanji sahaja. Bagaimanapun berdasar kan siapa cepat sampai dia didahulukan. Maaf Saya tak buat outcall atau panggilan keluar.

SMS tak akan dilayan kecuali pernah datang. Boleh Whatsupp tapi on/off kadang2 lambat baca. Tidak ada lain2 perkhidmatan 'mengarut2/merepek' selain yang tertera disini.

Salin peta dibawah dan tunjuk arah kesini.

Alamat no 7,
 jalan empangan klang gate, taman melawati, kl

Digalakkan bawa kain/tuala sendiri untuk kebersihan supaya tak was2. Bagaimanapun disini sudah tersedia semuanya ada. Cadar dan tuala ditukar setiap sessi. Ini bukan pusat urut, bukan kedai dan seumpamanya. Hanya rumah biasa. Akan dilakukan oleh saya sendiri.

Peta kesini
Dari MMR2 masuk taman melawati. Terus sampai jumpa bulatan pertama ( bulatan hillside ). Ambil pukul 12 maknanya jalan terus lurus. Selepas masjid ambil simpang kanan yaitu jalan melawati. Kemudian mauk lorong kedua sebelah kiri yaitu sebelah rumah warna kuning tak ada nama jalan. Kemudian potong kekiri lagi. Naik atas bukit sampai simpang tiga. Perhatikan singboard empangan klang gate didepan simpang. Kemudian ambil kanan. Terus kedepan dan lihat nombor 7 disebelah kiri.

Terima kasih

Lorong sebelum sampai kerumah


























HP; 0122948937- ARIE, TEMUJANJI SAJA

ALSO TRY , URUT BADAN, URUT KAKI, URUT TENAGA BATIN, SAKIT URAT TANGAN, SAKIT URAT SAYAP, SAKIT URAT BELIKAT, CEPAT KALAH, CEPAT PANCUT, PUNCA LEMAH TENAGA BATIN, TIADA NAFSU, KURANG BERNAFSU, BADAN CEPAT PENAT, SAKIT TENGKUK, SAKIT LEHER, SAKIT SIKU, SAKIT BETIS, BISA-BISA BADAN, SENGAL-SENGAL BADAN, SAKIT-SAKIT BADAN,

Untuk maklumat lanjut sila ke> HALAMAN UTAMA


Ubat sakit urat

Jika sakit pada punggung atau sakit urat
Ambil daun kecubung dan bubuhkan kapur sireh, tumbuk sampai halus, kemudian tampalkan ketempat yang sakit. Sangat mujarab. Cubalah.
Nota- kecubung ialah sejenis tumbuhan beracun, racunnya bersifat pelali. Mengikut kata datuk saya dikampung bijinya digunakan oleh orang jahat untuk memukau atau menghayalkan kan mangsa. Caranya... tak boleh bagi tau. Bahaya.
Pokok kecubung. Ada dua jenis. Kecubung Putih dan hitam. Warna hitam yang lebih baik. Buahnya berduri pendek. Hijau muda atau kehitaman. Bunganya berwarna putih bercampur sedikit unggu.

Sakit Pinggang
Ambil sebiji buah betik muda, potonglah agak banyak kesebelah pangkalnya sehingga menjadi dua bahagian, kemudian bubuhkan sebiji telur ayam kampung kedalam lubang pangkal betik tersebut, lalu disambungkan semula sehingga menjadi seperti bentuk asal, kemudian betik itu dibubuh dalam abu yang basih hidup baranya sehingga betik itu menjadi lembik dan telurnya masak.
Makan telur tersebut semingu sekali.

Atau ambil daun kecubung dan bawang merah, tumbuk sampai lumat dan bubuhkan kepinggang yang sakit. ( kesemua petua ni untuk kecemasan jika tak berkesempatan untuk berurut).

LOKASI

No7 jalan kolam air, dekat empangan klang gate, taman melawati, ulu klang... kl
21C, BELAKANG HOSPITAL TAWAKAL, JALAN PAHANG K.L 8 AM-11 PM
TELAH BEROPERASI SEJAK 1999...





HALAMAN UTAMA