Lokasi terkini Urut Saraf lelaki

Lokasi terkini Urut Saraf lelaki
Urut tradisional lelaki, Block F4 Taman melati kawasan 8 Kuala Lumpur

Whatsapp 0122948937 Outcall dan incall 9 pagi-12 malam

Whatsapp 0122948937 Outcall dan incall 9 pagi-12 malam
Urut tradisional lelaki incall di hotel Taman Melawati, Taman sri keramat kl dan outcall sekitar kuala lumpur outcall kerumah dan hotel

CERITA TERKINI KLIK DI HALAMAN UTAMA

"ASSALAMUALAIKUM SELAMAT DATANG KE LAMAN URUT TRADISI "

Urut tradisional lelaki Taman Melawati Outcall dan Incall

Urut tradisional lelaki Taman Melawati Outcall dan Incall
urut tradisional melayu 0122948937 KL outcall dan incall

Sunday, December 6, 2009

URUT KL , URUT LELAKI, URUT TRADISIONAL UNTUK LELAKI

"Sila salin peta dan panduan yang diberikan sebelum datang, jika tidak anda dijamin sesat jalan."


" UNTUK PAPARAN PENUH DAN TERBAIK SILA GUNAKAN APLIKASI MOZILLA FIREFOX"
RAWATAN YANG DISEDIAKAN IALAH...SEPERTI DIBAWAH

Bertempat di rumah saya. Bukan spa, bukan pusat urut. Soalan yang mengada2, lucah, mengarut, yang sudah saya jelaskan dalam blog ini dan yang tidak ada kena mengena dengan urut tidak akan dilayan. Tidak ada main-main, tidak ada out call. Harap maklum dan harap faham dan baca betul2 sebelum menghubungi saya. Terimakasih.

1. urut untuk orang sihat, termasuk lemah tenaga batin, hanya lemah ye, bukan nak besar nak kecik dan sebagainya.
2. urut untuk orang sakit( sesiapa yg mempunyai masaalah seperti dibawah)
3. urut lemah tenaga batin
4. sakit badan
5. sakit sendi
6. reflexology
7. relaxtion
8. salah urat, sakit urat saraf, Urat urat saraf termasuk sakit bahu, tengkuk, pinggang dan apa2 yang berkaitan dengan nya.
9. Sakit pinggang ( sakit lama atau baru, sangat sakit dan kurang selesa>SANGAT TAK SELESA<)
10. Sakit urat belikat

HARGA URUT...

RM 70........ SeJaM...

RM 100 ........1 1/2 JAM

RM 140........ 2 JAM

Rawatan rambut.
RM 20...10 MINIT. Mampu menghilangkan uban, menghitamkan dari akar kehujung rambut secara semulajadi. Menghilangkan kelimumur dan gatal-gatal kulit kepala, menguatkan akar rambut supaya tidak gugur. Mengalakkan pertumbuhan rambut baru yang hitam sihat. Kesannya dapat dilihat dalam masa 10 minit.
Tidak perlu bawa kain/tuala, Semua sudah tersedia, bagaimanapun untuk keselesaan anda, lebih baik bawa sendiri kain/tuala.
Kain cadar dan bantal lapik tempat mengurut sentiasa ditukar setiap kali urutan selesai. Jika anda ragu-ragu lebih baik bawa sendiri dua helai kain. Satu untuk lapik dan satu untuk dipakai. Sangat digalakkan.


Disini hanya rumah kampung biasa, jika anda mengharapkan layanan dan kemudahan atau suasana seperti di spa, memang tidak ada. Terima Kasih.


( Untuk sakit2 diatas akan diurut oleh saya sendiri jadi jangan lah tanya lagi siapa yang urut ya... maaf Cool)T. KASIH


No hp. 012~2948937- ARIE (HANYA TEMUJANJI SAJA sejam atau lebih sebelum datang, Jangan sms, sebab sebab tak akan dilayan, saya sangat malas berbalas2 sms. Maaf... sebab saya sibukCool.)

10 pagi - Last 9 malam, temujanji saja ya

"Sila salin peta dan panduan yang diberikan sebelum datang, jika tidak anda dijamin sesat jalan."


ARIE, HP ~ 0122948937, TEMUJANJI SAJA YA.
temujanji sekurang-kurangnya sejam atau lebih untuk kemudahan anda, jika terlewat sila beritahu saya segera ( Jika tidak Ini mungkin menyusahkan anda sendiri nanti sebab saya akan melayan pesakit yang lain dan anda terpaksa menunggu lama ). Begitu juga Kalau terpaksa membatalkan temujanji harap beritahu saya segera, kalau tidak mungkin saya akan mengangap anda hanya main2 ( sebab banyak juga yang main2 ), dan saya tidak akan melayan panggilan anda lagi Cooldi,iCool.)Laughing. Dan saya tidak akan melayan sms kalau saya tidak kenal saudara, seandainya saya kenal sila kenalkan diri anda dan sms sekaligus apa2 yang ingin ditanya kerana saya sangat malas berbalas2 sms. Maaf... sebab saya sibuk.Cool


"HARAP MAAF" ...Tidak melayan sebarang soalan lucah, mengarut, mengada2, yang tidak ada kena mengena dengan urut tradisional. TIDAK MELAYAN SMS. KECUALI PADA YANG PERNAH MENDAPATKAN RAWATAN SAHAJA. TERIMA KASIHCool".MAAF."


BERPENGALAMAN lebih 15 TAHUN dalam URUT TRADISIONAL lelaki

"PERHATIAN"- SEGALA MAKLUMAT DALAM HALAMAN INI SENTIASA DIKEMASKINI, PERKHIDMATAN YANG DITAWARKAN ADALAH SEPERTI YANG TERTERA DALAM BLOG INI DAN TIDAK ADA LAIN2 PERKHIDMATAN SELAIN YANG TERTERA DALAM BLOG INICool.
JUGA TIDAK ADA KENA MENGENA DENGAN MANA2 TEMPAT URUT YANG MENGUNAKAN NAMA YANG SAMA SEPERTI " JARI EMAS ", SILA DAPAT KAN INFO YANG TEPAT. HARAP MAKLUM. TERIMA KASIHLaughing.
BerMULA SEJAK 1999... ( SINCE 1999 ) T.KASIH
"HARAP MAAF" ...TIDAK MELAYAN SMS. KECUALI PADA YANG PERNAH MENDAPATKAN RAWATAN SAHAJA. TERIMA KASIHLaughing "


Sakit-sakit yang kebiasaannya bagi lelaki dan perempuan apabila umur menjangkau usia 20 tahun keatas seperti sakit pinggang, sakit belakang badan, sakit urat belikat, sakit urat saraf terutama yg agak berumur sedikit, sakit urat sayap yaitu yang terletak diantara bahu dan ketiak.Samaada kiri atau kanan


Sakit sebelah badan, terutama sebelah kiri dan kadang2 bahagian badan yg kanan, sakit dibahagian dada, sakit tengkok, sakit siku, kebas-kebas dimana2 anggota badan, sakit kepala, hilang mood, badan lemah, mudah letih dan mengantuk, badan berat, susah tidur, sakit sendi, salah urat dan sebagainya, terseliuh jika dibiarkan lama kelamaan boleh menjadi gout.BAIK URUT CEPAT


UNTUK SEMUA BANGSA ( ALL RACE ARE WELCOME Laughing).T.KASIH



" SILA BUAT TEMUJANJI SEBELUM DATANG "

Kesan selepas mengurut ''SANGAT'' ketara, badan rasa lebih ringan, kesakitan lega, dan terasa perjalanan darah semakin lancar. Bagi yang belum pernah mengurut, mungkin akan terasa agak sakit kerana badan tidak biasa diurut kerana banyak angin, perjalanan darah tidak lancar dan sebagainya. Bagaimanapun untuk permulaan bagi yang tak biasa berurut digalakkan membuat urutan yang tidak terlalu keras (sederhana).Sebab tu selalunya kalau berurut disuruh ulang tiga kali. Kali ketiga takkan sakit lagi. ( hanya untuk yang tak pernah berurut)


Bagi anda yang mempunyai masaalah seperti terkehel teruk atau terseliuh atau salah urat dan sakit yang amat sangat sampai bengkak kerana terjatuh, kemalangan, lelaki atau perempuan ( yang perempuan sila bawa muhrim bersama ), atau patah tulang, patah riuk, patah tebu, dan sebagainya , ( Asalkan belum dimasukkan besi ) baru atau lama sila klik >>DISINI




ARIE, HP ~ 0122948937, TEMUJANJI SAJA YA.


10 pagi - Last 9 malam, temujanji saja ya
"Sila salin peta dan panduan yang diberikan sebelum datang, jika tidak anda dijamin sesat jalan."

Bacaan peta diatas adalah seperti berikut, masuk taman melawati jalan terus sampai jumpa roundbout ( bulatan hillside ) jalan terus ( ambil pukul 12 ikut jam ), jalan lagi sampai jumpa bustop kedua sebelah kiri selepas masjid. Kemudian masuk simpang kanan depan bustop, yaitu jalan melawati, jalan lagi dan ambil lorong kedua sebelah kiri,( tak ada nama jalan ), jln depan sikit ambil simpang kiri dan jalan terus sampai jumpa simpang atas bukit, masuk kanan, ikut jalan tu dan anda akan sampai kerumah ni yang mula2 sekali sebelah kiri, no 7 jln empangan klang gate, ( pagar hijau rumah atas bukit ). Sila rujuk panduan ni dengan betul, tanpa was2, jika tidak anda akan tersesat. Kalau sesat jangan kedekut kredit nak talipon dan bertanya arah yang betul ya, , T kasih. Salam sejahteraLaughing
alamat No 7 Jalan kolam air, berhampiran empangan klang gate . Sila rujuk peta diatas.PENGANGKUTAN AWAM, HANYA BAS RAPID KL NO U20 DAN U23 LAST STESYEN TAMAN MELAWATI
"HARAP MAAF" ... TIDAK MELAYAN SEBARANG SOALAN / PERMINTAAN YANG BERBAUR LUCAH DAN SEBAGAINYA YANG TAK ADA KENA MENGENA DENGAN URUT TRADISIONAL.TIDAK AKAN MELAYAN SMS. KECUALI PADA YANG PERNAH MENDAPATKAN RAWATAN SAHAJA. TERIMA KASIH ".
.......................................................................................................................................................................


Ini bulatan hillside yang anda akan jumpa...

Selepas anda masuk lorong kiri yg kedua dijalan melawati anda akan jumpa jalan ni naik kebukit.
( Background tu bukit taboh tempat orang hiking, rumah ni
memang dekat tempat orang jungle tracking ) ... sila rujuk peta ye... t kasihLaughing.
Ini No 7 jln empangan klang gate

(Gambar yang dipaparkan hanya untuk memudahkan anda mengingati / mengecam jalan kesini.)


"SOALAN ANDA DAN JAWAPAN "
.......................................................................................

SOALAN - PERLU KE TEMUJANJI?

JAWAB - YA, SAUDARA WAJIB TEMUJANJI SEKURANG-KURANGNYA SEJAM SEBELUM DATANG. SAYA HANYA AMBIL TEMUJANJI UNTUK KESELESAAN ANDA JUGA. TERIMA KASIH.

SOALAN - PERLU KE BAWA APA2 MACAM KAIN SARUNG DAN SEBAGAINYA?

JAWAB - TAK PERLU, SEMUA ADA DISEDIAKAN DISINI. TAPI KALAU NAK BAWA SENDIRI PUN TAK APA, Lagi elok, untuk keselesaan anda dan kebersihan yang lebih terjamin. TERIMA KASIH.

SOALAN - PENGANGKUTAN AWAM TERDEKAT?

JAWAB - hANYA bus rapidkl u20 dan u23 ke last stesyen tmn melawati

SOALAN - ADA BUAT OUT CALL?

JAWAB - SAYA TAK BUAT OUT CALL. . TERIMA KASIH.



SOALAN - SAYA PERNAH URUT, TAPI ISTERI SAYA YANG URUT. TAPI BELUM CUBA URUT BETUL2. KALAU MASA URUT BATIN KALAU ZAKAR SAYA TEGANG, APAKAH ITU NORMAL?

JAWAB TAK ADA MASAALAH. ITU NORMAL. TERUTAMA BAGI YANG TERLALU SENTITIF. TERIMA KASIHLaughing.

SOALAN - SAYA DAH URUT DENGAN SAUDARA HARI TU. RASA BADAN MAKIN OK SIKIT. BERAPA KERAP SAYA PERLU DATANG URUT LAGI?

JAWAP - TERPULANG PADA SAUDARA. LEBIH BAIK SEBULAN SEKALI. UNTUK MAINTAIN. TERIMA KASIH..

SOALAN - ASSALAMUALAIKUM SAUDARA , BERAPA KALI URUT YANG SESUAI UNTUK MASAALAH Lemah TENAGA BATIN?

JAWAP - MUALAIKUMSALAM, URUT SEKALI PUN TAK APA, TENGOK KEADAAN, SESETENGAH ORANG KENA BERULANG2 KALI. TAPI KALAU SEKALI DAH OK, NANTI MAINTAIN SEBULAN SEKALI. T KASIH

SOALAN - MACAMMANA NAK BUAT TEMUJANJI?

JAWAP - SEBELUM DATANG CALL SAYA DULU, TENTUKAN MASA BILA NAK DATANG, UNTUK KESELESAAN ANDA JUGA T.KASIH.

SOALAN - SIAPA YANG URUT?
JAWAP- SAYA LAH, T KASIH ( Ini soalan yang letih saya nak jawab, jangan tanya lagi ya... maaf Cool)
SOALAN - TOLONG BAGI ALAMAT PENUH BOLEH?
JAWAP - DALAM BLOG NI SEMUA MAKLUMAT DARI PETA ALAMAT DAN LAIN2 DAH ADA, BACA LAH YA... MAAFCool.
SOALAN - TEMPAT NI RUMAH ATAU KEDAI? PRIVACY?

JAWAB - NI RUMAH , Bukan kedai, BUKAN RUMAH KELUARGA, TAPI MEMANG HANYA TEMPAT SAYA MENGURUT DAN BEREHAT, (dah berkali2 saya menjawab soalan ni ..Cool.)


SOALAN- BOLEH URUT PEREMPUAN TAK?
JAWAB- DAH BERKALI-KALI SAYA JELASKAN DISINI, HANYA URUT UNTUK LELAKI, DAN TAK ADA TUKANG URUT PEREMPUAN. DAN SAYA TAK URUT PEREMPUAN. TERIMA KASIH.


JD