Lokasi terkini Urut Saraf lelaki

Lokasi terkini Urut Saraf lelaki
Urut tradisional lelaki, Block F4 Taman melati kawasan 8 Kuala Lumpur

Whatsapp 0122948937 Outcall dan incall 9 pagi-12 malam

Whatsapp 0122948937 Outcall dan incall 9 pagi-12 malam
Urut tradisional lelaki incall di hotel Taman Melawati, Taman sri keramat kl dan outcall sekitar kuala lumpur outcall kerumah dan hotel

CERITA TERKINI KLIK DI HALAMAN UTAMA

"ASSALAMUALAIKUM SELAMAT DATANG KE LAMAN URUT TRADISI "

Urut tradisional lelaki Taman Melawati Outcall dan Incall

Urut tradisional lelaki Taman Melawati Outcall dan Incall
urut tradisional melayu 0122948937 KL outcall dan incall

Thursday, January 17, 2013

Urut tradisional melayu untuk kesihatan lelaki sahaja, lokasi taman melawati kl/kuala lumpur

Salam hormat. Salam sejahtera. Urut tradisional untuk kesihatan hanya untuk lelaki sahaja. Kebiasaannya sakit2 seperti, Susah tidur kerana urat sakit, banyak angin, badan sengal, sakit pinggang, bahu tengkuk dan melarat ke bahagian punggung dan kaki. Sakit seperti lenguh dibahagian antara bahu dan lengan ( urat sayap ). Sakit leher akibat salah tidur. Mengadap komputer lama, atau duduk terlalu lama, memandu jauh , terjatuh dan sebagainya. Selepas urut Badan akan menjadi lebih ringan, sihat dan segar.

 Upah Urut
Rm 70 sejam

Rm 100 Satu setengah jam
Rm 140 2 jam

Upah Urut Batin

Rm 70 dalam jangkamasa sejam.


Hubungi Abg Arie ~ 0122948937  No Sms kecuali yang pernah datang sahaja. Soalan yang mengarut tak akan dilayan. ( sila salin peta dan panduan untuk kemudahan )


dari 10 pagi 7  malam ( last call) untuk temujanji.
Panggilan keluar atau out call tak buat.  Hanya temujanji sahaja untuk kemudahan dan keselesaan anda. Dan memudahkan mengatur masa.
Temujanji sekitar sejam atau lebih sahaja sebelum datang. Temujanji terlalu awal seperti sehari atau dua hari sebelumnya tidak digalakkan. Ini kerana selalu berlaku perubahan disaat2 akhir kerana hal2 yang tak dapat dielakkan seperti kecemasan dan sebagainya. Penting!!!
Sila salin dan rujuk peta serta panduan dibawah supaya tidak sesat. Jika tak jumpa sila talipon untuk bertanya arah. Terima kasih.



Masuk taman melawati, jalan terus sampai jumpa bulatan hilside. ( Roundbout ). Ambil jam 12, jalan depan sikit nanti jumpa masjid sebelah kiri. Jalan lagi jumpa bus stop sebelah kiri. Ambil simpang kanan yaitu jalan melawati yang berdepan bus stop. Jalan depan sikit, ambil lorong kiri yang kedua, tak ada nama jalan. Ambil kiri lagi naik atas bukit. Nanti jumpa simpang tiga, ambil kanan. Jalan depan sikit nanti jumpa rumah no 7 pagar hijau atas bukit. Jarak antara simpang masuk taman melawati tadi kesini lebih kurang 2 kilometer saja. Atau 1/2 jam berjalan kaki.

Tidak perlu bawa kain atau tuala kerana semua sudah tersedia. Kain cadar dan sarung bantal sentiasa ditukar setiap kali sesi urutan selesai. Semuanya bersih.

Bagaimanapun untuk lebih yakin  digalakkan bawa sendiri kain atau tuala sendiri untuk dipakai dan lapik.

Ini bukan rumah urut, bukan pusat urut, bukan kedai, bukan pusat rawatan islam dan sebagainya, hanya rumah biasa.

Urutan akan dilakukan sendiri oleh saya.

Perhatian
segala maklumat didalam ini sentiasa betul dan sama. Jika ada perubahan saya akan beritahu disini. Tidak ada lain-lain perkhidmatan selain yang tertera di halaman ini. Harap faham betul-betul.Maaf, terima kasih.



Bulatan hillside.

 Gambar-gambar hanya untuk memudahkan anda mengecam sepanjang jalan kesini.